 
                    
                    Před deseti lety se do Jarošova vrátila vůně poctivého piva. Moderní minipivovar, který navazuje na více než třísetletou tradici vaření piva v této části Uherského Hradiště, letos slaví první dekádu své existence. A slaví ji tak, jak je mu vlastní – srdcem, řemeslem a humorem.

Kampaň „10 let po našem“ připomíná, že Jarošovský pivovar od začátku dělá věci po svém. K výročí vznikla limitovaná edice Jarošovské Galánky 10 %, která poprvé přichází v černé plechovce s tyrkysovými ornamenty – propojení moderního designu a folklorních kořenů Slovácka. V prodeji bude od 24. října ve všech prodejnách pivovaru i na e-shopu www.jarosovskypivovar.cz.
Součástí oslav je také výroční sleva 10 % na celý sortiment, která potrvá deset dní – až do 2. listopadu. „Deset let je pro nás symbol – první dekáda, kterou jsme poctivě odvařili. Limitovaná Galánka je naše poděkování všem, kteří s námi pijí po našem,“ uvádí Gabriela Uherková za marketing pivovaru.

Jarošovský pivovar je dnes největším minipivovarem Zlínského kraje s roční kapacitou 15 000 hl. Nabízí klasické ležáky jako Galánku, Juru, Matúše nebo Šohaje, ale i oblíbené speciály – Rochus, Cérku, Jožu či Grepoš. Za deset let si vybudoval silnou pozici mezi českými craft pivovary a získal řadu ocenění, včetně Red Dot Design Award, World Beer Awards nebo značky Regionální potravina Zlínského kraje. V roce 2025 získal Jarošovský Šohaj 14% stříbrnou medaili Czech Beer Star.
„Pivo jsme nikdy nevnímali jen jako produkt. Je to součást života, kultury a identity Slovácka. A přesně o tom je naše kampaň 10 let po našem,“ říká sládek Milan Esender.

Součástí areálu je i minimuzeum Jarošovského piva, které mapuje historii vaření piva od roku 1688. Každý rok se zde koná Den otevřených dveří a Jarošovský Oktoberfest, který přiláká stovky návštěvníků.

S láskou ke Slovácku
Lucie Holásková
 
            